zaterdag 21 oktober 2017

Schoolreisje kinderen van de Kubus

In september zijn de kinderen van de Kubus op schoolreisje geweest. Zij vertellen hier zelf over.
 

Afgelopen dinsdag 19 september ging de hele school naar Joytime in Drenthe.

We vertrokken om kwart voor negen van school op naar Joytime.

Eenmaal aangekomen moesten groep 5,6,7, en 8 naar een ander stukje van het park.


Daar werden groepjes gemaakt, er waren 3 groepjes.

Eerst ging mijn groepje quad rijden, jammer genoeg gingen ze langzamer dan gedacht, maar toch heel leuk. Daarna gingen we pijl en boog schieten, eerst was er een uitleg hoe de boog werkte. Na de uitleg mochten we gaan schieten persoonlijk vond ik dat niet zo leuk. Na het pijl en boog schieten gingen we klimmen daar was ook een uitleg bij eerst moesten we tot 2 meter klimmen, maar eigenlijk ging iedereen al boven de 2 meter. Dat deden we 20 minuten. We gingen eten we kregen patat en een snack. Na het eten gingen we klimmen, Luuk en ik moesten lang wachten, eindelijk konden we. Maar eigenlijk wisten we al snel dat het niks voor ons was. Luuk en ik gingen kanoën eigenlijk wist ik al dat ik ging omvallen, maar toch ging ik en ja niet zo veel later zat ik niet meer in de kano, maar lag ik in het water. Het water was ijs koud ik klom weer in de kano, En ja daar viel ik weer. Tenslotte kregen we een ijsje en gingen we weer op weg naar school.



Door: Senna de Wolf (groep 8)


Ik heb patat gegeten

Ik ben in de kano geweest

Ik ben in het bos gekomen

Ik hep peil en boog geschoten

Ik ben met Stein over het water geweest met de kaabelbaan

Door: Mathijs groep 4
 

We kwamen op school en we gingen naar de bus.

De bus was groot het was een dubbeldekker.

We gingen naar Joytime in Grolloo

We gingen als eerst klimmen met Meike, Emma, Marin, Lieke, Merle, Floor en Julia. Het klimmen was leuk en de beglijder hete Sjaak.

We gingen ook quad rijden. De quad ging niet zo hard. Dat was wel leuk.
En we gingen klimmen in het bos dat was leuk.
We gingen ook patat eten en we gingen terug.

Door: Meike groep 5

Deze tekeningen zijn gemaakt door groep 1-2. Ook zij zijn naar Joytime in Grolloo geweest.
  


Gemaakt door Linde groep 2


 

Gemaakt door Ruben groep 1


Het was een geslaagd schoolreisje.



Ouderraad De Kubus.


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten