zaterdag 9 september 2017

Nieuwe muziekstudio geopend

Op 2e pinksterdag, 5 juni j.l. is mijn nieuwe muziekstudio aan de Veldhoekweg 4 in Wijthmen geopend. Vanuit deze studio geef ik zang-, piano-, keyboard-, gitaar- en fluitlessen. Graag wil ik mij aan jullie voorstellen. Mijn naam is Magdalena Jarczyk en heb muziek gestudeerd aan de Universiteit te Katowice. Aan hogeschool ArtEz (conservatorium) te Zwolle heb ik de opleiding muziekdocent en koorleiding afgerond. Al bijna 20 jaar geef ik muzieklessen en dirigeer verschillende koren. Op basis van mijn ervaringen als muziekdocent heb ik een eigen lesmethode ontwikkeld. Iedere muziekles wordt speciaal door mij voorbereidt en is afgestemd op de wensen en het niveau van de leerling. Je leert al direct vanaf het begin een bestaand lied te spelen. Mijn jongste leerling uit Wijthmen, Jan Borst, kan hierover vertellen.

Heb je altijd al willen leren zingen of spelen? Dit is je kans, kom gerust langs om een afspraak te maken voor een proefles.
Op zaterdag 14 oktober, van 11.00 - 14.00 uur hou ik een “open huis”. Je bent van harte uitgenodigd om de muziekstudio te komen bekijken én te ontdekken of muziekles iets voor jou is! Graag tot 14 oktober.

Met muzikale groeten,
Magdalena Jarczyk


Facebook: Magma Muziek
Telefoon: 06-55930312
Jan Borst achter de piano

Geen opmerkingen:

Een reactie posten